Zo val je op met tekst en content

Opvallen met unieke en persoonlijke content

Een vulkaan is zichtbaar, en hoe.

Zeker als deze bijna in de achtertuin staat van je vakantiehuisje op een eiland met meer geiten dan mensen.
Dan valt een vulkaan op.

Om als zelfstandig coach, consulent, psycholoog, counsellor of therapeut zichtbaar te zijn op de diverse mediakanalen kost meer moeite.

Dagelijks krijgen lezers op de sociale mediakanalen een tsunami aan informatie over zich heen en niet alleen daar.

Om extra zichtbaar te zijn valt niet mee!


Hoe val je meer op dan?

Dan kan bijvoorbeeld door iets persoonlijks te benoemen, of te linken aan een actualiteit.

En dat heb ik net gedaan 😊.

Door de vrij recente vulkaanuitbarsting op La Palma trekt het woord ‘vulkaan’ extra aandacht.

Ook tsunami – weliswaar in een andere context – linkt aan actuele thema’s, denk bijvoorbeeld aan de klimaatverandering.

Iets persoonlijks? Ik ben inmiddels terug van vakantie en de eerste zin klopt helemaal. De erg zichtbare vulkaan bijna in onze achtertuin was (gelukkig) niet meer actief, maar trok wel de aandacht.

Je hebt vast even gedacht: ‘Waarom heeft Marjon het nu opeens over een vulkaan?’

en bent verder gaan lezen.

Het zou mooi zijn als je (potentiële) klant of cliënt je blog ook verder leest dan de titel, toch?

Meer schrijf- en contenttips?

Dat kan!

Als je je aanmeldt voor mijn nieuwsbrief ontvang je deze regelmatig, of een blog over merkidentiteit en zichtbaarheid. Maar ook weer niet te vaak. 

Ik hou zelf ook niet zo van spam.