Goede content om zichtbaar te zijn

Een betere relatie met je doelgroep dus meer cliënten

Waarom is content zo belangrijk?

Je wilt goede content om zichtbaar te zijn. En dat valt niet mee! Er komt steeds meer informatie op ons af. Aan de andere kant is het ook steeds gemakkelijker al deze informatie uit de weg te gaan, te ontlopen. 

Om je te onderscheiden van de concurrent en aandacht te vragen van je doelgroep heb je goede content nodig. Content waarmee je jouw deskundigheid laat zien.

Ook de mediakanalen zijn veranderd, van kranten en tijdschriften naar online mediakanalen zoals Facebook of LinkedIn. 

Dat maakt het voor jou weer gemakkelijker om je doelgroep te bereiken. Iedereen kan wat plaatsen op bijvoorbeeld Twitter of Instagram. 

Je trekt aandacht! 

Tenminste als je de juiste content aanbiedt, waardevolle informatie die aantrekkelijk is en meerwaarde biedt voor jouw doelgroep. 

Content die je doelgroep rijkelijk deelt, waardeert en bespreekt.

Google is dol op content

Content creators, ook wel content marketeers genoemd, creëren content met een meerwaarde voor een bepaalde doelgroep.

Heb jij een belangrijke boodschap en informatie met meerwaarde voor je doelgroep dan is het wel belangrijk dat je potentiële cliënt dit kan vinden. Je wilt goede content om zichtbaar te zijn.

Een prachtig ingerichte winkel met bijzondere producten, maar met luiken voor de ramen waar iedere klant voorbijloopt?

Daar heb je niets aan!

Google beloont je wanneer je hoogwaardige content creëert. Je krijgt een hogere positie in de zoekresultaten.

En dan te bedenken dat de helft van de online bezoekers begint met een zoekopdracht op een zoekmachine zoals Google!

Ook delen online bezoekers zelf de content die ze interessant vinden.

‘Content marketing is the only marketing left.’

Seth Godin

Je wilt goede content om zichtbaar te zijn
WAT KAN IK VOOR JE BETEKENEN als content creator?
Teksten over de psychologie van arbeid en gezondheid
Zo regel je mijn inzet & dit zijn de tarieven