Praktische informatie
Onze samenwerking
Geen standaardoplossingen
Een organizer biedt geen standaardoplossingen, maar sluit aan bij je karakter, opvattingen, persoonlijke omstandigheden, leerstijl en wensen.
Dus hoe beter ik jou en je probleem ken, hoe groter de kans dat ik je kan helpen bij het creëren van een nieuwe orde die bij je past.
Dat maakt (eerst) een kennismakingsgesprek gevolgd door een intakegesprek extra belangrijk.
Kennismakingsgesprek, intake en offerte
Een kennismakingsgesprek is vrijblijvend en heeft als doel kennis te maken met mij en mijn werkwijze. Dit gesprek gaat nog niet in op de inhoud, maar is meer algemeen.
Soms is er een kennismakingsgesprek, soms ook niet. Tijdens dit gesprek merken we al vlot of er een geschikte match is.
Stuur een e-mail en ik doe een voorstel voor een kennismakingsgesprek online. Of plan het kennismakingsgesprek zelf in in mijn digitale agenda.
Een succesvolle samenwerking is vaak het resultaat van een goede voorbereiding. Een intakegesprek is een belangrijke stap bij het creëren van heldere verwachtingen bij alle partijen en inzicht in de knelpunten, de hulpvraag.
We bespreken wat er nodig is, hoe we de samenwerking vorm gaan geven en wat de verwachte resultaten zijn.
Hierna maak ik een offerte gebaseerd op hetgeen we besproken hebben. Na goedkeuring door jou kunnen we starten.
Facturatie
Facturatie vindt plaats aan het einde van de maand bij langdurige inzet als virtual support of bij aanvang van een vastgesteld traject (als professioneel coach). Dit wordt vastgelegd in de offerte.