Je start de werkdag en opent de mailbox, deze is heerlijk georganiseerd en niet aan het overstromen. Wel zie je een bericht van mij, een kleine voorselectie van  virtuele assistenten of professionals die per direct voor jou aan de slag kunnen gaan. Jij hoeft alleen nog maar kennis te maken met ze. Geen rompslomp eromheen meer.

Je bedrijf groeit, maar de kantoorruimte niet. Het Nieuwe Werken of de inzet van virtuele werkers lijkt voor de hand te liggen, maar hoe implementeer je dit, dat was je vraag. Er valt een last van je schouders. Je hoeft je hier niet meer druk over te maken. Ik sta je met raad en daad bij!

Op het scherm van je computer zie je alle handige online tools die het samenwerken op afstand effectief en efficiënt maken. Je website is up to date en naar de Social Media hoef je ook niet om te kijken. Alle berichten staan ingepland. 

Gisteren zei een klant nog dat je zo’n interessante nieuwsbrief had verstuurd en dat er altijd berichten van jou in de Social Media staan die waardevol voor jou zijn. Je knikte tevreden. Fijn om te horen en dat zonder dat JIJ tijd en energie erin hebt gestoken. In ieder geval veel minder dan een paar maanden geleden. Toen offerde je nog je weekend hiervoor op!

Processen werken op afstand optimaliseren
90%
Werving & selectie virtuele assistenten/professionals
95%
Digitaliseren & automatiseren voor effectief samenwerken op afstand
90%
Contentmarketing, waaronder e-mailmarketing en Social Media beheer
91%
WordPress & Online leren
92%
Schrijven & redigeren (online) teksten
97%