Hoe bereik je je ideale klant, cliënt of cursist?

Met heldere en duidelijke teksten

Waarom is tekst zo belangrijk?

Je wilt een goed verhaal vertellen om zichtbaar te zijn. Tekst is een belangrijk onderdeel van dit verhaal naar buiten. Je doelgroep bereiken met je (online) teksten valt niet mee! Er komt steeds meer informatie op ons af en dat niet alleen via internet. 

Aan de andere kant is het ook steeds gemakkelijker al deze informatie uit de weg te gaan, te ontlopen. Dat maakt het zo belangrijk om je te onderscheiden van de rest. 

Dat onderscheid maak je met een uniek verhaal, een boeiende (online) tekst. Een verhaal waarmee je je deskundigheid laat zien afgestemd op je doelgroep. Tekst waarmee je een herkenbare identiteit laat zien.

Wil je een cursist na het bereiken blijven boeien, vraagt dat duidelijk en leesbaar les- en cursusmateriaal. Niet saai, zwaar en log, vol met vakjargon, maar inspirerend, licht en motiverend. 

Google is dol op op waardevolle teksten

Heb jij een belangrijke boodschap en informatie met meerwaarde voor je doelgroep dan is het wel belangrijk dat je potentiële klant of cliënt dit kan vinden.

Je wilt een goed verhaal online om zichtbaar te zijn. En Google houdt van teksten met inhoud.

Met een herkenbare identiteit voeg je aan je teksten nog wat extra’s toe: je unieke dienstverlening voor een specifieke doelgroep.

Bij jou moeten ze zijn!

Hoe trek jij de aandacht?

Dat doe je als je je waardevolle informatie aanbiedt, informatie aantrekkelijk is en van meerwaarde is voor je doelgroep. 

Met herkenbare unieke eigenschappen, en het laten zien van het ‘gemak’ van je product of dienst, vergroot je de kans dat potentiële klanten of cliënten bij je komen. Je maakt de mentale toegankelijkheid groter.

Google-beloning

Google beloont je wanneer je hoogwaardige teksten online plaatst. Je krijgt een hogere positie in de zoekresultaten.

Heb je een uniek en betekenisvol verhaal afgestemd op je doelgroep, dan werpt dat al vlot zijn vruchten af.

‘Content marketing is the only marketing left.’

Seth Godin

Wat ik voor je doe

Online teksten

Voor je nieuwsbrief of website schrijf ik teksten, of ik schrijf een pakkende post en plaats deze op een van de mediakanalen. Juist op dat kanaal waar je doelgroep te vinden is.  

De tekst is afgestemd op je doelgroep en op het vergroten van de mentale toegankelijkheid, je herkenbaarheid en uniciteit.

Een pakkende (online) tekst voor jou!

Redigeren

Je hebt wat geschreven maar twijfelt of de boodschap helder en de tekst leesbaar is. Hoe zit het met de schrijffoutjes? 

Is het voldoende afgestemd op je doelgroep en op je dienstverlening?

Je teksten neem ik door en pas deze aan waar nodig. 

Het resultaat? Een betere vindbaarheid van je blog/tekst zonder de inhoud en je stijl aan te tasten. 

Een prettig leesbare tekst zonder schrijffouten, een herkenbaar verhaal voor je lezerspubliek!

Ontwikkelen, schrijven, redigeren van les-, cursus- en trainingsmateriaal

Voor afstandsonderwijs en overige onderwijsinstellingen, maar ook voor coaches en trainers ontwikkel, schrijf of redigeer ik het lesmateriaal, de cursus of workshop, de opleiding, e-learning of training.

Materiaal met duidelijke leerdoelen en leerpad, met helder beeldmateriaal en begrijpelijke teksten.

Voor een leven lang leren!

De samenwerking

Hoe starten we het op?

Stuur een e-mail en ik doe een voorstel voor een kennismakingsgesprek online. In het kennismakingsgesprek stemmen we wensen en mogelijkheden op elkaar af.

Samen bespreken we waar jij behoefte aan hebt, wat je ideeën en doelen zijn en hoe we de samenwerking vorm kunnen geven.

 

Intake- of kennismakingsgesprek

Een succesvolle samenwerking is vaak het resultaat van een goede voorbereiding. De intake is een belangrijke stap bij het creëren van heldere verwachtingen bij alle partijen. We bespreken wat er nodig is, hoe we de samenwerking vorm gaan geven en wat de verwachte resultaten zijn. Tijdens dit gesprek merken we al vlot of er een geschikte match is.

 

Facturatie en betaling
Je ontvangt maandelijks een factuur met een gespecificeerde urenverantwoording en de werkzaamheden. Mijn uurtarief is €.45,00.

Wanneer de uren die ik voor je werk het aantal afgesproken uren gaan overschrijden, meld ik je dit op tijd. Zo laat de factuur geen onverwacht bedrag zien. De betaaltermijn is 2 weken.

 

Reistijd en reiskosten

In principe werk ik vanuit mijn thuiskantoor, zeker 99,99% van de werkzaamheden kan ik zo voor je afhandelen. Mocht op locatie komen toch nodig zijn, reken ik voor reistijd een tarief van €.25,00 per uur. Reiskosten zijn de tarieven met het OV 2e klasse. Beide bedragen worden gerekend vanaf mijn thuiskantoor in Zwolle tot aan de afgesproken locatie.

 

Verloning 

Ik werk met een raamovereenkomst en mijn facturatie verloopt via Verloning. Dit om juridisch gedoe voor alle partijen (wet DBA) en schijnzelfstandigheid te voorkomen.

Op deze manier loop jij als werkgever of ondernemer geen risico op naheffingen en boetes. Omdat ik via Verloning factureer, sta ik bij hen op de loonlijst. Verder maakt het eigenlijk niets uit. Ik bepaal namelijk zelf voor wie ik werk en tegen welk tarief.

 

De voordelen van Verloning.nl bij langdurige inzet:

  • Voor jou ben ik net zo flexibel in te huren als een echte zzp’er
  • Je loopt als opdrachtgever geen risico op naheffingen of boetes (wet DBA)